piątek, 27 listopada 2020

World Athletics Half Marathon Gdynia - bieg wirtualny, 17.10.2020

 


World Athletics Half Marathon Gdynia 💙 największy na świecie bieg, który odbył się wirtualnie bo takie mamy czasy... 21,0975k.
Ja swoje mistrzostwa świata w półmaratonie przebiegłam w pięknym otoczeniu bo w moim Głogowie 🌿 bez pośpiechu, wyścigów, bez zadyszki, trochę inaczej ale to również ciekawe doświadczenie tym bardziej jeśli jest się w kiepskiej formie biegowej bo przez ostatnie pół roku więcej jadłam ciastków 🍩 niż biegałam 🙈 Niestety w biegu mogła wziąć udział tylko elita z całego świata, ja się nie załapałam :D
Swój bieg dedykuję Paulinie za wsparcie na trasie, trzymam kciuki za Twój powrót do naszego biegowego świata 😘 Bieg ukończyłem z czasem 2;24;54 miejsce; 3315 na prawie 20000 tys. zapisanych uczestników.





LINKI DO WYDARZENIA ORAZ WYNIKÓW; http://www.gdyniapolmaraton.pl/ 

Biegała i opisała koleżanka Beata Kopeć.
Gratulujemy jej aktywności.