czwartek, 6 lutego 2020

BIEG NARCIARSKI UPHILL OBIDOWA-TURBACZ IV EDYCA - 02.02.2020




W niedzielę 2 lutego w Gorcach  odbył się PUCHAR POLSKI I MISTRZOSTW POLSKI PZN AMATORÓW STYLEM KLASYCZNYM UPHILL OBIDOWA-TURBACZ IV EDYCJA.
W zawodach wzięła Dorota Rejus i Grzegorz Pondo.
Cytuję relację Doroty z tych zawodów:
,,W minioną Niedzielę  reprezentacja Ogniska TKKF "Sokół " ( niestety bez Marka- bo był chory),brała udział w 4 edycji zawodów biegowych na XCTurbacz Uphill .Jest to bieg bardzo specyficzny- bo 11 km pod górę, przy przewyższeniu 500 m. Wyjazd o 4.45,przy gwałtownych opadach deszczu na trasie. W Obidowej,gdzie mieściło się biuro zawodów- ściana wody z nieba i dylemat- jak posmarować narty na takie warunki? Na dole deszcz,a na górze pada śnieg- czyli przekleństwo każdego  smarowacza nart: co by nie zrobił i tak w jakimś  miejscu będzie do kitu( żeby nie powiedzieć brzydko) Grzesiek Pondo smarował klistrem,ja poszłam na łatwiznę- pobiegłam( a raczej poczłapałam)  na łusce. Niestety moja decyzja nie była najlepsza- na wy płaszczonych odcinkach narty nie jechały i strasznie się męczyłam.  Grzesiek tylko śmigał koło mnie i tyle co widziałam- niestety 🥵 Ostatecznie on w pięknym stylu wybiegł na szczyt Turbacza a  ja wylazłam- chociaż na mecie stwierdziłam, że nie było tak najgorzej- miałam jeszcze zapas sił i ogromną radość,że kolejny raz się udało pokonać własną słabości ( wirusa  i brak snu) Ostatecznie Grzegorz  zajął 114 miejsce na 165 zawodników, co jest bardzo dużym sukcesem,bo na tych zawodach startuje naprawdę doświadczeni zawodnicy. Ja mimo kiepskiego czasu i tak uplasowałam się na 3 miejscu w kategorii wiekowej i zdobyłam kolejne punkty w Pucharze Polski PZN amatorów narciarstwa biegowego. Warto nadmienić,że startowała z nami szarakami Justyna Kowalczyk- była 2 na mecie ( pierwsza jako kobieta).Udało mi się ją poprosić o zdjęcie!"
Gratulujemy Dorocie i Grześkowi kolejnego udanego startu w zawodach narciarstwa biegowego.