czwartek, 21 marca 2019

BIEG Kolorowej Skarpetki Rzeszów - 21.03.2019 R.


W czwartek 21 marca w Rzeszowie odbył się charytatywny bieg zorganizowany
przez ,,Szansa 21 Fundacja na rzecz osób z Zespołem Downa".
W kategorii open kobiet wygrała nasza Kinia, udowadniając, że jest nie przeciętnym sportowcem.
Gratulujemy jej przede wszystkim dobrego serca dla osób poszkodowanych przez los i sportowego ducha.
Kinia tak opisała swój bieg cytuję:

,,Bieg Kolorowej Skarpetki 🧦; szczytny cel; świętowanie na biegowo Światowego Dnia Osób z Zespołem Downa. Było pięknie; kolorowo; w cudnej atmosferze; organizacja 1 klasa. Zabrakło 80 metrów do 3km; ale było szybko . Jestem bardzo zadowolona z wyniku; a przy okazji udało się być 1 kobietą na mecie, a ogólnie ulokowałam się na 8 pozycji. Odczułam ogromny brak ukochanego mi Rafcia; obowiązki służbowe zabrały mi Go na dłuższy czas; ale starałam się właśnie dla Niego".

Wyniki: