poniedziałek, 12 listopada 2018

NARODOWY BIEG STULECIA ODZYSKANIA PRZEZ POLSKĘ NIEPODLEGŁOŚCI - 11 listopada 2018 STALOWA WOLA



Organizatorem Narodowego Biegu Stulecia Odzyskania Niepodległości był Urząd Miasta Stalowej Woli wraz z Katolickim Klubem Sportowym VICTORIA.
W biegu głównym wystartowała nasza koleżanka Kinga Walania.
Na 247 sklasyfikowanych osób w kategorii open ogólnym zajęła 44 miejsce z rekordowym swoim wynikiem na dystansie 5 km to  jest 20 minut i 17 sekund.
W wśród kobiet była 5, a w  swojej kategorii wiekowej 1.
Był to już jej 42 start w zawodach biegowych w tym roku i kolejne podium.
Praktycznie to tylko w 2 zawodach nie stawała na podium, a w niektórych była nagradzana dwukrotnie.
Gratulujemy Kini rekordu życiowego na dystansie 5 km. Jest co raz lepsza.

Wyniki:



Kinia tak opisała swój start w Stalowej Woli:
Cytat:
Narodowy Bieg 100-lecia od Bałtyku do Tatr; Stalowa Wola; dystans 5km. W dniu dzisiejszym razem z Rafciem świętowaliśmy w przyjaznej nam Stalowej Woli. Bieg ulicami miasta; 3 kółeczka;) Rafcio tak bardzo chciał spełnić moje biegowe marzenie...prowadził; starał się:) urwałam sekundę:) zawsze coś😂 
Jestem dumna i szczęśliwa z nowej życiówki; 20:17 min; 5 miejsce open; 1 w kategorii. Na spełnianie marzeń trzeba jeszcze poczekać i popracować:) Najważniejsze jest to, by mieć te marzenia. Najważniejsze jest to, że mamy je razem...biegowe i bardzo prywatne:) Najważniejsze jest to, że mamy zdrowie; dzięki któremu możemy biegać i cieszyć się życiem.
Rośnie w siłę Biegacz, z którego jestem bardzo dumna; który potrafił znowu prowadzić mnie całą drogę, stanąć i czekać na mnie, a dzisiaj miałby czas poniżej 20 min. Wniosek jest 1: w życiu najważniejsza jest miłość Dziękuję.


Galeria: