sobota, 10 listopada 2018

IV Bieg Niepodległości "Nowosarzyńska Jedenastka" - 10.11.2018


Głównym organizatorem  ,,IV Biegu Niepodległości" był Burmistrz Miasta i Gminy Nowa Sarzyna wraz z grupą radnych ,,Nasze strony".
Bieg główny rozegrano na dystansie 11 km. Nawierzchnia była w 20% kostka/asfalt i w 80% ,,terenowa" z konfiguracją terenu płaskim z jednym podbiegiem na 500 m przed metą.
Startowała Kinga Walania. 
W kategorii open ogólnej na 106 sklasyfikowanych osób zajęła 31 miejsce.
Zarazem była 3 w kategorii open kobiet i 1 w swojej kategorii wiekowej.
Gratulujemy naszej Kini udanego biegu i trzymamy za nią kciuki w jutrzejszym biegu w Stalowej Woli.

Wyniki:


Kinia tak opisała swój start .
Cytuję:
,,Już dzisiaj; 10 listopada uczciliśmy 100-lecie odzyskania Niepodległości przez Polskę 🇵🇱 uczestnicząc w biegu w Nowej Sarzynie na dystansie 11km. Trasa przebiegała w większości terenami leśnymi, ścieżkami polnymi. Biegliśmy cały czas razem z Rafciem; prowadził mnie całą drogę tworząc tzw. "tunel". Było mi chyba łatwiej:) Na pewno milej:) Miałam fajne widoki🤩😁😘
Udało się poprawić czas o 2 minuty w stosunku do ubiegłego roku; byłam 3 kobietą na mecie; stojąc na podium obok moich kochanych; Paulina WywłokaMałgorzata Siembida; wymarzone podium. Dziewczyny Jesteście Wielkie. 
Podziękowania i brawa dla mojego Rafcia; zrobił to bez wątpienia z dobroci swojego . Ogromne gratulacje Przemek Pakuła; Jesteś coraz lepszy.👏👏
Świetna atmosfera, wspaniali ludzie, z którymi można spotkać się, porozmawiać o wszystkim. Dziękujemy za ten bieg Nowa Sarzyno:):)"