poniedziałek, 17 sierpnia 2020

4. Bieg Hetmana - Mielec, 16.08.2020


 Po sobocie niedziela, a po Krępnej Mielec i 4. Bieg Hetmana.

Bieg w Mielcu został zorganizowany przez Klub Historyczny Prawda i Pamięć, Zmotoryzowana GRH im. gen. Stanisława Maczka oraz Studio Wizualne Damian Gąsiewski. Patronat Honorowy nad biegiem objęli Poseł na Sejm RP Fryderyk Kapinos, Firma Gardner Aerospace Mielec Sp. z o.o. oraz Euro-Eko Sp. z o.o. Pomysłodawcą i dodatkowo sponsorem biegu był mielecki Radny Jakub Cena i Adam Gryczman dowódca GRH.

Trasa liczyła 5 km, prowadziła mieleckimi bulwarami. Meta znajdowała się na terenach zielonych przy ul. Rzecznej. W tej edycji nie bylo stucznych  przeszkód terenowych. W zamian zastosowano obciążenie zawodników, mianowicie worki z piaskiem. Panie biegły z 5-ma kg a panowie z 10- ma kg.

Tym razem startował sam (bez Kini) Rafał.

Kinia tak opisuje udział Rafała w biegu: cytuję: ,,IV Bieg Hetmana w Mielcu; dzisiaj w roli kibica; powiem szczerze aż dziwnie się czułam 😂. Miałam zmęczone nogi po Magurunie; oczywiście pragnęłam biec, ale po ostatniej kontuzji i przerwie - dokonałam wyboru; będę kibicować Rafciowi. Bieg 5km z obciążeniem; worek z piachem ważącym 10kg; niekoniecznie wygodny😂 Razem z Madzią Żądło ustawiłyśmy się na dogodnych pozycjach do kibicowania:) Byłam taka szczęśliwa widząc Rafcia, gdy wbiega jako 3 mężczyzna na metę. Brawo Rafał Bronhard😍 nareszcie pobiegłeś po swoje:) Jacek Żądło; ten progres jest dzięki Tobie; nawet nie wierzyłam, że można "poprawić się" aż tak bardzo; Dobry Trener to podstawa. Damian Pawlik; treningi z Tobą dają nam również bardzo, bardzo wiele. Dziękujemy 🥰

Dołanczamy się do gratulacji Kini. Brawo Rafał - przebiec 5 km w czasie 21.14 z obciążeniem 10 kg jest wyczynem na jaki nie stać przesiętnego biegacza.

Wyniki: