poniedziałek, 11 listopada 2019

Półmaraton Grand Union Canal - Londyn, 10.11.2019


Nasza koleżanka Monika Rękosiewicz-Tokarz startowała w niedzielę w Londynie.
Tak opisuje swój udział w zawodach:
Cytuję:
,,Jestem w Anglii u córki i nie mogłam się oprzeć wzięcia udziału w przepięknym półmaratonie, był to GRAND UNION CANAL HALF MARATHON
Trasa tego półmaratonu była bardzo malownicza biegła cały czas wzdłuż kanału a wokoło krajobraz wiejski z licznymi barwami jesieni, pogoda bardzo dopisała było 10 stopni i słoneczko nas rozpieszczało aż się chciało biec. Sam bieg w sobie nie był łatwy, gdyż wiódł głównie bardzo wąskimi ścieżkami i niestety bardzo błotnistymi, gdyż ostatnie 2 noce sporo padało, był to typowy bieg trailowy, do których ostatnio mam zamiłowanie.
Z wyniku jestem bardzo zadowolona 2:11:57, wcześniej takie wyniki osiągałam na asfalcie, a tu trasa była bardziej wymagająca po błocie i wieloma podbiegami na mosty.
Moje miejsce open 280 na 435 startujących, 88 kobieta na 190 startujących, K40 24 na 53 startujących"


Gratulujemy ,,Naszej Moni"  ukończenia pólmaratonu i uzyskania bardzo dobrego wyniku.