sobota, 25 sierpnia 2018

Bieg 50-lecia Elektrowni Wodnej Solina. II - 25.08.2018


Polska Grupa Energetyczna Energia Odnawialna S.A z okazji 50-lecia Elektrowni Wodnej Solina (zapory) w ramach zakończenia ,,Solińskiego Lata" zorganizowała m.in bieg na dystansie 8 km.
Był to II charytatywny cross na wyspie Energetyk.
Trzy pętle po trasie zróżnicowanej, poprowadzonej malowniczymi, leśnymi ścieżkami.
Obsada zawodów była mocna, startowało wielu znanych biegaczy z całej Polski i z Ukrainy.
W biegu brała udział Kinga Walania i znowu była na podium.
Tym razem zdobyła trzecie miejsce w swojej kategorii wiekowej.
W kategorii open ogólnej uplasowała się na 44 miejscu, a wśród kobiet była 9, z czasem 38.52.
Gratulujemy naszej Kini wyniku oraz życzymy szybkiego powrotu do pełnego  zdrowia i zapomnienia o przebytej kontuzji nogi.


Z okazji urodzin życzymy jej również spełnienia marzeń i pragnień.
Swój start w biegu tak opisała na Facebooku:
Cytuję: ,,Bieg 50-lecia Elektrowni Wodnej Solina; II Charytatywny Cross na Wyspie Energetyk; 8km ( było mniej niż 8). Bieg trudny; mega trudny; górka na starcie, potem kolejna; po prostu bardzo wymagająca trasa. Dziewczyny świetne; młodzież z gór pokazała klasę  Wygrała oczywiście obywatelka Ukrainy. Udało mi się stanąć na podium w swojej kategorii wiekowej; choć nie będę ukrywać - asfalt idzie mi znacznie lepiej;) Wygrałam piękną statuetkę; bieszczadzkiego aniołka  
Aniołek na moje 18-ste urodziny; akurat w ten dzień je obchodziłam:) Tak się zmęczyłam; jakbym przebiegła 25km , ale było warto. Rafcio znacznie łatwiej mierzy się z górami; ja dyszałam jak lokomotywa hihi. Gratulacje Rafał Bronhard
Urodzinki cudne; Bieszczady są piękne, mają w sobie coś magnetycznego:)
Dziękuję wszystkim za pamięć i życzenia ; zawsze mnie to ogromnie wzrusza"  
Koniec cytatu.




Wyniki:


Galeria: