niedziela, 31 grudnia 2017

XXVII Gorlicki Bieg Sylwestrowy - 31.12.2017



31.12.2017r. o godz 11.00 ponad 600 biegaczy wystartowało w Gorlicach w XXVII Biegu Sylwestrowym.
Bieg był rozgrywany na 2 dystansach; 5km oraz 10km.
 Pojechała tam również nasza Kinia, aby biegowo zakończyć sezon 2017. Było ponad 10 obywatelek Ukrainy i Białorusi, które nie miały sobie równym.
 Miejsca nagradzane  w kategoriach dublowały się, ale naszej biegaczce udało się stanąć na V miejscu podium  z czasem 42:35 min i zdobyć nagrodę finansową. To był bardzo sympatyczny bieg, duża rywalizacja sprawia, że emocję są jeszcze większe.

Ten sezon był dla mnie cudowny; uczestniczyłam 34 razy w zawodach sportowych ( 33 biegowe oraz 1 marszobieg na orientację ). Udało mi się stanąć na podium 26 razy, 4 razy być tuż za podium, brałam udział w charytatywnej sztafecie biegowej, udało się również zdobyć 2 miejsce w Grand Prix w Widłach Wisły i Sanu. Aż 5 razy stanęłam w kategorii Open Kobiet jako pierwsza na podium; wygrałam Półmaraton Biegam i Wspieram, bieg na 10 km w Lubaczowie, Bieg Sokoła, Cieszanowską Dychę, Charytatywny Bieg w Mielcu na 10 km. Razem z Monią Rękosiewicz - Tokarz uczestniczyłyśmy w Ultramaratonie Magurskim, gdzie moja walka z górkami okazała się wygraną i stanęłam na drugim miejscu podium wśród kobiet. Poznałam wielu cudownych ludzi, wiele osób mnie wspierało;  Rafał, moi Rodzice to moi najbardziej oddani Kibice:) Nasz Bieg Zeloty był znów strzałem w 10-tkę. Na koniec sezonu zostałam nominowana do Plebiscytu Sportowego Nowin na Sportowca Roku; wygrałam powiatowy szczebel konkursu dzięki moim kochanym znajomym. Dziękuję za wszystko z całego serca. 
                                                                                                                                Kinga Walania




Galeria:

Oficjalne wyniki zobaczymy tutaj: